Search This Blog

Tuesday 21 May 2013

Hadiah Hari Guru

    Assalamualaikum dear.....

    Hari guru dah seminggu berlalu. Hari guru tahun ni, aku tak dapat sambut dengan anak-anak murid aku sebab terpaksa cuti sakit.Ye le, bleeding sebelum keguguran hari tu.
    Minggu ni, aku dah start keje. Rindu kat kawan2 & anak-anak murid.Rupa2nya, ramai anak-anak murid aku cari aku masa hari guru hari tu. Kesian diorang.
    Masa hari guru ari tu, kelas aku dapat hadiah kelas terbersih. So, bila naik kerja semalam, ada hamper besar atas meja aku. Nak bagi2 kat kelas tak sempat. Hari ni baru aku mintak ketua kelas bagi2kan kat kelas. Bila dah habis waktu persekolahan, wakil kelas aku datang bagi hadiah dari semua pelajar kelas 3A. Tak sangka aku, diorang ingatkan aku sebagai guru kelas diorang.Yang paling buat aku terharu, bila sampai rumah, aku bukak hadiah tu, rupa2nya sebentuk jam tangan.


    Ya allah....terharunya aku. Pelajar2 3A aku ni,sanggup kumpul duit semata2 nak bagi hadiah kat aku. Terharu sangat.Terima kasih banyak2 3A ku sayang. Cikgu doakan kalian dapat keputusan cemerlang dalam PMR nanti dan dapat score A dalam Sejarah.. Amin!



No comments:

Post a Comment