Search This Blog

Tuesday 21 May 2013

Alhamdulillah.....tak perlu DnC

     Assalamualaikum dear......



    Alhamdulillah.....syukur kepadamu ya allah. Malam ni, pergi Poliklinik Murni sebab nak buat susulan check up rahim aku lepas keguguran hari tu. Doktor scan & rahim aku dah kosong. Pendarahan pun dah berhenti. Aku tak payah buat DnC.
    Doktor nasihatkan aku tunggu 3 bulan baru boleh pregnant lagi. Doktor suruh aku makan asid folic sampai le aku mengandung semula. Insyaallah aku akan amalkan  apa yang doktor sarankan.Sekarang ni,aku masih berpantang. Berpantang cara aku le........hehehe.......
    Ada member aku terkejut bila aku beritahu aku keguguran. Dia tanya,tak cuti panjang ke?Kalau aku pergi Hospital Kerajaan, kompom le dapat cuti panjang.Ni aku pegi klinik swasta. Member aku cakap,patutnya cuti panjang sebab nak kena pantang 2 minggu. Takpe le.Aku tetap berpantang walaupun aku pergi kerja. Rindu pada kawan2 dan anak2 murid aku. Lagipun aku sihat sebab tak kena buat DnC. Insyaallah.....aku ok. Lagipun kerja 4 hari je lepas tu dah cuti 2 minggu.
    Alhamdulillah..........semoga allah beri aku rezeki untuk pregnant lagi.Amin!


No comments:

Post a Comment