Search This Blog

Monday 29 July 2013

Coklat Ketupat

    Assalamualaikum dear...

    Minggu lepas, Irfan request nak bagi something kat cikgu BM dia sempena hari raya. Mama belum ada mood nak buat kuih raya le Irfan. So, aku decide nak buatkan homemade coklat bentuk ketupat je. Suka Irfan.So, petang semalam, masa Ilman tido, aku dan Irfan pun  mulakan projek buat coklat ketupat ni.

Gigih dia siapkan coklat nak bagi cikgu BM dia.

Dah siap.....20 minit je. Atas warna hijau, bawah coklat.
    Coklat-coklat ni asalnya aku letak dalam bekas plastik ni. Tapi, aku takut bila sampai kat cikgu Irfan, coklat2 ni dah berterabur. So, aku masukkan coklat ni dalam bekas yang orang selalu guna untuk buat Cake in a Jar tu. Irfan bagi cikgu BM dia ,Pn. Mashitah (PK1 SKNC), cikgu kelas dia, Teacher Norlinda & ustazah sekolah agama dia, Ustazah Nor Azlin. Projek lepas ni, nak buat kuih raya pulak. Nanti kita main masak2 lagi ye Irfan. Ilman nanti dulu le. Kalau Ilman ke dapur,hmm......kompom le biskut raya mama tak jadi...
Alahai Ilman....

No comments:

Post a Comment