Search This Blog

Friday 16 December 2011

Shopping di Jusco AEON Tebrau City

          Rabu lepas,aku pegi shopping di Jusco AEON,Tebrau City.Hajat dihati nak cari barang-barang sekolah Irfan such as beg sekolah,kasut sekolah,alat tulis & etc. Tapi.......bila sampai kat sini,lain pulak yang aku beli.Nampak kasut yang berkenan,mula le terpikir nak beli kasut utk g kerja.Akhirnye,aku sambar jugak le sepasang kasut crocodile ni. Kasut ni selesa bila dipakai. Bila naik tempat kanak2,mcm biasa le.....irfan mesti le nak pegi main2 kat situ.Sementara aku pilih barang nak beli,hubby aku layan le budak kecik 2 org ni .habis le RM20 beli token. Last2,barang sekolah irfan,aku tak beli pun kat sini sbb xde yg berkenan.Aku cuma belikan dia stoking sekolah Ben-10 je.Nak beli kasut sekolah Ben-10 tapi xde size pulak.Sayang je......
Pastu aku beli seluar bermuda Ben-10 utk Irfan(of course le ni bukan utk pakai g sekolah).Untuk Ilman aku belikan dia baju tido Winnie the Pooh je. Nampaknye,misi belum tercapai.Patutnye nak cari barang sekolah irfan,tapi byk barang lagi belum beli ni.Nampaknye.......esok kena g Plaza Angsana pulak ni. Sebelum balik,aku&hubby bawak anak2 makan kat Restoran Rasamas kat dalam Jusco ni jugak.Alhamdulillah......makanan kat sini semuanye sedap2.Puas hati & yang penting kenyang!


                                          main puzzle yang disediakan sementara tunggu hidangan sampai.....
                                         nasi ayam + chicken chop + air 7up
                                           wedges & mango juice utk ilman
                                          irfan lapar.......berselera dia makan.....
                                          utk ilman.....wedges je sebab x nak makan nasi.....