Search This Blog

Monday 12 December 2011

Shopping di Johor Premium Outlet

       Johor Premium Outlet baru saje dibuka awal Disember lalu.Kalau nak tahu apa itu JPO,google le sendiri ye. Sebenarnye aku tak le xcited sgt nak pegi JPO ni tapi disebabkan JP ni dibuka kat Kulaijaya,Johor,sebelah je dengan JB,so aku pun tak lepaskan le peluang untuk pegi sini. Lagipun masih cuti sekolah lagi.Aku dgn hubby aku memang tak keje sekarang ni.So,we decide untuk pegi jugak walaupun belum dapat gaji&bonus.Memang sengaja aku pegi time belum gaji ni,sebab dah tahu,kalau pegi lepas orang gomen dapat gaji&bonus,mesti ramai.Tu pun,aku pegi hari keje,orang still ramai jugak.
       Seronok sgt shopping kat sini walaupun harganye tak le murah sgt.Tapi bagi orang yang kaki shopping mcm aku ni,memang seronok le sbb boleh g banyak butik dalam masa yang sama.Yang tak seronoknye,tak banyak pilihan barang sebab aku pegi lepas 2 minggu JPO ni dibuka&baru semalam PM rasmikan.Dah sah2 le orang dah borong banyak barang sebelum aku sampai sini kan.Masuk butik GAP,ingat nak beli baju utk Irfan&Ilman ,tapi dah tak byk pilihan.Masuk butik Clarks,semua kasut dah aku nak dah xde size.Biasa le....kaki aku kan size cinderella...Hubby aku nak beli jeans kat Butik Levi's tapi jeans yang dia berkenan tu,xde size 34.Dah abis...Masuk butik Poney,alahai....sikit je pilihan baju dia yg ada.Baik aku beli kat Angsana je.Masa aku pegi,rata-rata kedai tawarkan diskaun 20% je.Paling tinggi less 50% tu pun untuk design yang tak lawa.Huhuhu......Last2,aku beli  wallet Guess&sandal Sketchers dan Mr.Hubby aku beli jam tangan Adidas jer.Tak puas pulak bila shopping bawak 2 orang budak kecik ni.Takpe....nanti aku nak pegi lagi JPO ni.(nasib baik dekat je).
          Irfan dah boring sebab byk sgt butik yang aku masuk.Muka dah monyok je sbb dah lapo.Disebabkan aku dah janji dengan dia nak belanja makan McD,so terpaksa le aku patah balik ke Angsana untuk makan McD.(sebenarnye mama dia yang nak makan prosperity burger.hehehe).Bukan kat Kulai tu xde McD tapi dah alang2 aku nak balik rumah,aku g makan kat Angsana je le.Rumah aku kan dah dekat dgn Angsana.Hehe....Nak masuk ke Angsana tu,jem pulak.Apasal le jem.Le.....rupanye jem sebab org ramai pegi LHDN nak amik borang bantuan RM500.Emm....sabo je le....Akhirnye dapat gak aku makan prosperity burger tahun ni. Nyam...nyam...sedap!


                                               boleh nampak dari tepi highway....


                                                   Mr.Hubby tengah bayokan wallet aku....:)




                                             Pai epal mesti ada......peberet ni....

alahai...anak2 aku ni.kat sini pun nak amik gambo gak....