Search This Blog

Saturday 2 April 2011

Penat.......

   Minggu ni minggu yang memenatkan. Ramai cikgu takde sebab terlibat dengan MSSD, so banyak le dapat relief. Cuaca pulak panas terik....tu yang bertambah lg rasa penat.
                                       Nak pegi kelas pun penat sebab cuaca panas....

       Kepenatan aku bertambah lagi dengan keadaan anak2 yang kurang sihat, latihan rumah sukan yang ntah bila nak abis, aktiviti kokurikulum and etc. Bulan lepas urat tengkuk aku tegang.Doktor kata sebab penat & stress. Bulan ni,rasa mcm dah nak baik sikit tapi disebabkan minggu ni memenatkan aku, sakit tengkuk ni datang balik pulak....
                                         Arrgghh......sakit tengkuk.....penat....penat....

       Nasib baik Sabtu minggu ni tak keje....boleh le rileks sikit. Ada 2 jemputan kawin nak kena pegi Sabtu & Ahad ni. Minggu ni rehat cukup2 sebab 3 Sabtu akan datang aku kena keje......
Nak buat macam mana....SAYA YANG MENURUT PERINTAH (tag line Pengetua aku...)