Search This Blog

Wednesday 24 December 2014

2H1M di Equatorial Hotel Melaka

    Assalamualaikum dear...

    Sambung cerita cuti-cuti Malaysia. Balik dari Grand Lexis, aku singgah Melaka pulak dan menginap di Equatorial Hotel. Hotel ni kat tengah-tengah Bandar Hilir. Dengan dengan Dataran Pahlawan.Kalau nak ke Mahkota Parade, melintas jalan je.Kat hotel ni aku ambik Premier Room. Ada satu katil queen dan day bed kat tepi tingkap.Ok le, kita layan gambar je le...








Baby demam masa ni.Kesian dia..

Nampak tak suis yang tulis DND & MUR tu. Mula2 aku tak tahu fungsi dia. Jenuh aku cari kad yang gantung kat pintu yang ada tulis Do Not Disturb tu tapi jumpa. Rupanya, tak payah pakai kad. Tekan je suis DND tu, nanti kat luar ada lagi satu lampu yang menyala perkataan Do Not Disturb. Kalau tekan MUR, nanti kat luar nyala Make Up Room.Hahaha....jakun je.


View Bandar Hilir dari bilik




Kolam dia besar...


    Apa-apapun, anak-anak happy. Kami tak jalan2 pun kat Melaka sebab baby tak sihat.Lagipun Bandar Hilir kan sentiasa sibuk. Tak sesuai nak heret anak2 ni g jalan-jalan. En.Hubby & Irfan je pegi Dataran Pahlawan malam tu. Kalau ada rezeki, akan datang lagi ke Melaka.Tapi nak try hotel lain pulak le.
Bye

No comments:

Post a Comment