Search This Blog

Sunday 2 June 2013

Deko Bilik Irfan & Ilman

    Assalamualaikum dear.....

    Deco bilik anak lelaki aku ni, paling last sekali aku buat dalam rumah aku.Kenapa?Sebab......Irfan & Ilman masih tido dekat bilik aku lagi. pujuk tido bilik sendiri, Irfan takut.bilik Irfan dengan bilik aku dipisahkan dengan ruang menonton di tingkat atas.Kiranya, bilik aku di atas ruang tamu. Bilik Irfan & Ilman di atas dapur. Tapi, bila aku dah deko bilik dia, barulah dia rasa teruja nak tido kat bilik sendiri.
    Masa baru lepas deko bilik ni, Irfan memang excited nak tidur kat bilik sendiri tapi dah 2,3 hari, dia dah mula nak tido dengan aku semula.Biasale.....manja.Nak tido bawah ketiak mama dia juga tapi aku tak bagi sebab dah besar.So, terpaksa le dia tido bilik dia sendiri. Ilman pulak, kalau dah tido, aku angkat tido kat bilik dengan abang dia.Tapi, malam2 biasanya, kalau dia terjaga mesti dia lari masuk bilik aku.Sabo je le.....


     Katil ni, aku & En. Hubby yang pilih. Kalau Irfan, dia nak katil bomba 2 tingkat.Aku rasa tak sesuai sebab Ilman suka memanjat & melompat. Aku takut dia jatuh katil nanti......





    Kalau rajin, aku nak cat biru atau kelabu bilik Irfan & Ilman ni. Lepas tu tampal dengan sticker Cars.Kalau rajin le......

Sweet dreams boys.....



1 comment:

  1. Salam..berkenan dekat katil tu...brp hrga ya...TQ
    ninyfariza82.blogspot.com

    ReplyDelete