Search This Blog

Tuesday 16 October 2012

Yeah....aku dah sampai Kundasang....

    Hari kedua di Sabah,setelah melawat SM St Michael & berjimba di Pulau Sapi,kami ke Kundasang pulak. Perjalanan ambil masa dalam 3 jam. On the way tu sempat le singgah beli cenderahati & buah-buahan. Sampai saje di Hot Poring, kitorang pergi Kanopi Walk.Naik jambatan gantung.Gayat tu.Tapi gambar kat jambatan tu takde pulak kat kamera aku.Ye le ....gayat kan,camne nak amik gambar.Ditambah dgn semput gila nak sampai kat jambatan gantung tu.Tinggi tu nak mendaki....x sangka pulak aku larat.hehe....
   Turun dari Canopy walk tu,rendam kaki dulu dalam air panas sblm teruskan perjalanan ke Kinabalu Park. Singgah kejap je kat Kinabalu park tu.Amik2 gambo jer.....
   Patutnye nak singgah rumah terbali tapi x sempat pulak.Xpe le,next time,aku nak pergi dgn family aku pulak.....
   Ok,jom layan gambar.....


Geng I love Sabah


Mount Kinabalu





Geng penyu vs Geng I Love Sabah




No comments:

Post a Comment