Search This Blog

Thursday 29 November 2012

Jalan-jalan ke Legoland-Part 1

     Assalam......
     Dah pergi Legoland? Semua orang tengah sibuk cakap pasal Legoland.Ye lah....baru bukak kan....kat Malaysia pulak tu.Dan yg paling penting.....kat Johor Bahru tu......
Mula2 tak excited sgt pun sbb anak2 aku kecik lagi.Tapi,bila dah semua org cakap pasal Legoland,hati ni pun menggedik le nak pergi jugak.So,aku pun google le pasal Legoland ni.Segala info pasal Legoland ni,boleh le klik kat SINI

      Aku & family pergi legoland ni 24 Nov yg lepas. Masa tu dah nak cuti raya haji dah. Pergi berempat je.Dari rumah aku ke Legoland ambil masa 15 minit je. Tiket dah beli awal dah dgn member.Sebelum ni,member aku ada buat rombongan ke Legoland utk budak2 sekolah aku.So,dpt le beli tiket dewasa RM100,kanak2 RM75.Ilman free sbb baru 2 tahun lebih. Sampai2 je,orang dah ramai.Tu kitorang keluar awal tu.Ingatkan pergi time hari kerja ni tak ramai,rupanye ramai gak.Macam2 orang ada.Orang Indon ada,Filipino ada,orang Thai ada,org putih ada & yg paling ramai.....org S'pore ler.....
Disebabkan kitorang dah ada tiket,so,x payah beratur.Terus je masuk.

     Seronok jalan2 dlm Legoland ni.Tapi byk permainan yg aku tak main sbb susah le bawak si kecik Ilman ni. Dia x nak jalan,asyik nak berdukung je.Pulak tu,tak nak ayah dia yang dukung. Nak mama jugak. Mak oii.....pengsan le mama.Sewa stoller pun,dia x nak naik.Rugi tu sewa,sampai RM20 sebijik.Last2,Irfan yg naik.Untung le Irfan.....mama le yang penat......





































   

No comments:

Post a Comment