Search This Blog

Thursday 1 November 2012

jalan-jalan cari makan@Malay Village Restaurant


           Entri kali ni nak cerita pasal jalan-jalan cari makan kat Malay Village Restaurant,Jln Kolam Air.Dah lama dah aku & en.Hubby tak keluar makan sama2.bukan apa,kalau makan kat luar,si kecik Ilman ni,x boleh duduk diam.Ada je benda dia buat.Berdiri atas kerusi le,x nak duduk le,nak pergi basuh tangan le.Tapi,disebabkan dah lama sgt x makan kat luar,aku pun ajak jugak le en.hubby pegi jugak makan kat luar.Pasal Ilman,don't worry.Ada le cara aku nak diamkan .hehe....
      Untuk dinner kali ni,kami pilih nak pergi makan kat malay Village Restaurant.Restoran ni,dekat je dgn rumah mentua aku.Kiranye,kalau jalan kaki dari rumah mentua aku,ada le dalam 10 minit.Kalau jalan laju,5 minit je.hehehe....kalau nak tau pasal Malay Village ni,klik sini.Sebelum ni,aku ada pergi lunch kat sini.Tapi,lunch x berapa best & x meriah.Adik ipar aku kawin pun buat kat sini jugak.Kiranye,tempat ni memang antara pilihan utk pergi makan2 le....
irfan & pokok kurmanye.....

pintu masuk Malay Village
Milo Dinosour


Grilled Chicken Chop

Chinese Seafood Fried Rice

Mi Goreng Mamak,Pineapple Fried Rice&Bandung Soda

Irfan x makan mi grg mamak ni sbb tergoda dgn aiskrim.so....tapau le.
     

No comments:

Post a Comment