Search This Blog

Saturday 12 July 2014

Happy 8th Birthday Irfan Najmi

    Assalamualaikum dear...


Gambar 8 tahun lepas. Irfan Najmi dengan arwah my MIL(rindu mak!)
                     

    Semalam, 11 Julai 2014,besday anak sulungku Irfan Najmi Bin Nur Firdaus yang ke-8 tahun.Dah 2 tahun dah besday Irfan masa bulan puasa,so,xde le buat majlis makan2.Aku buatkan pulut kuning & rendang daging je.Lepas tu bagi jiran sebelah menyebelah untuk berbuka puasa.Dapat le merasa sorang sikit.

    Kebetulan pulak, adik2 ipar aku balik JB dengan keluarga masing-masing.So,aku beli kek kat Secret Resepi je.Takde le tempah kek special macam besday Ilman hari tu.Lepas berbuka dan solat maghrib, baru le kami potong kek. Ni first time Irfan celebrate besday dia dengan sepupu2 dia sebelah en.Hubby.Sebelum ni, dia celebrate dengan sepupu dia dari sebelah aku je sebab memang kebetulan kalau besday dia, adik2 ipar aku ni tak balik JB.Irfan seronok sangat sebab dapat celebrate besday dia dengan Iyad,Imran,Ilman dan Aisyah.Mama pun happy sebab pulut kuning & rendang daging mama habis licin(perasan sedap le tu).

    Ok,jom layan gambar2 Irfan celebrate besday dia.Tema...baju tidur.Hahaha.....










Pulut kuning & rendang mama yang mabeles!(perasan)





No comments:

Post a Comment