Search This Blog

Friday 14 November 2014

Sink Extendable Rack

    Assalamualaikum dear...

    Semalam, sekolah aku buat jamuan akhir tahun guru di Hotel Puteri Pacific. Macam biasa le, mesti ada acara cabutan bertuah. Cabutan bertuah kali ni semua dapat. Aku dapat hamper. Kebetulan, kawan aku dapat Sink Extendable Rack. Dia tak nak benda tu. Mintak tukar dengan aku. Mula-mula macam tak nak tukar sebab hamper pun best jugak.Tapi, aku memang dah lama idamkan sink extenable rack ni.Akhirnye, tukar jugak dengan dia.


   Ni le Sink Extendable Rack. Boleh letak kat sinki.Lepas tu kalau basuh sayur ke, buah ke, boleh letak atas rack tu. Lepas tu boleh laraskan panjang dia ikut sinki. Product ni boleh beli di Cosway. Nak buat letak pinggan mangkuk & cawan2 pun boleh. Biasanye bila basuh pinggan, aku toskan dulu kat sinki sebelah lagi. Lepas tu baru lap & simpan kat rak atau kabinet.


    Bestkan kegunaan dia. Suka sangat dapat benda ni. Yang penting, benda ni dapat free. Semoga tahun depan, dapat hadiah lagi besar. Ok,bye!


No comments:

Post a Comment